15.1.08

Ja n'hi ha prou

Com Neruda va contaminar els imaginaris col·lectius amb la seva poesia romaticoide en linea amb la bequeriana, mantenint a la dona en la posició d'objecte de desig i contemplació milers d'adolescents adoren la Shakira...encara que jo crec que la colombiana se'n riu de l'amor romàntic, convertint-se en maniquí al final del seu videoclip o conduint amb els ulls envenats...

Bruta, ciega, sordomuda
Torpe, traste, testaruda
Es todo lo que he sido
Por ti me he convertido
En una cosa que no hace
Otra cosa mas que amarte


Me gustas cuando callas porque estás como ausente,
y me oyes desde lejos, y mi voz no te toca.
Parece que los ojos se te hubieran volado
y parece que un beso te cerrara la boca.
(...)
Me gustas cuando callas porque estás como ausente.
Distante y dolorosa como si hubieras muerto.
Una palabra entonces, una sonrisa bastan.
Y estoy alegre, alegre de que no sea cierto.



3 comentaris:

Anònim ha dit...

això ja n'hi ha prou eh...pots deixar de llegir les coses com t'ensenyaven a les classes de antaño a la educación femenina actual...tomaaaa mira com em polititzo!!!
petó solet

Anònim ha dit...

Sense saber què posar m'he decidit a enviar-te...una abraçadaaa!
Pto ceditas

camaradeniebla ha dit...

la seva poesia romaticoide en linea amb la bequeriana, mantenint a la dona en la posició d'objecte de desig


qué razón tienes.Un petó