26.7.07

raconets

Més que plantar arrels m'agrada construïr ponts, m'agraden les ciutats amb rius...



nínxol

1 1 m. [LC] [AR] Concavitat practicada en un mur per posar-hi una estàtua, un gerro, etc. 1 2 m. [LC] Concavitat en un mur, en una construcció, per col·locar-hi un cadàver o les seves cendres. 2 m. [EG] Funció que una espècie desenvolupa en un ecosistema determinat per la manera com utilitza els recursos del medi.

És veu que en els ecosistemes tot animaló té el seu lloc, cada comunitat el seu nínxol, que no és ni molt menys un espai sense vida, sense vida, sense comunitat que l'ocupi no hi ha nínxol. Algú va utilitzar aquesta metàfora per explicar-me que tot té el seu lloc i que tornem a ell tard o d'hora. Jo és que sóc cul de mal seient i després del manifest cyborg crec poc en l'ordre natural de les coses.
Tot i així. aquests dies em retrobo amb dones que em cuiden i em fan sentir a casa, aquí i allà. Potser el meu no és un únic lloc, fixat per un ordre universal, potser no tinc una funció a la comunitat. Cuino, escolto, parlo, fem trasllats de matinada, amanida de pasta i platja, peix cru...
La foto és del cementiri d'Eyüb, a Istambul que fa olor a falguera i a llet fermentada i a flors un diumenge.

2 comentaris:

315517 ha dit...

Mentras trobas el teu racó te he afegit a un meme... ^_´

Anònim ha dit...

sentimental meva!!bonica...