12.6.07

Finet


"Per tornar a la capacitat de meravella de l'infant cal molt d'aeròbic mental" Digues que m'estimes encara que sigui mentida, Montserrat Roig

S'acaba el curs escolar, i com sempre al final i a pesar de tot l'estrés i les ganes de vacances, ja enyoro aquesta canalla que em fa fixar en les petites coses, que em fa riure amb les seves trapelleries.
Avui m'han regalat una boleta de fang, feta amb sorra del pati, finet en diuen, als pocs segons se m'ha esmicolat entre els dits però per un moment he sentit que tenia un tresor entre les mans.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Guapa, mira't això...

http://principiodeentropiaintermitente.blogspot.com/

m'estic tornant loca en el bucle, no ho havia d'haver fet, és infinit el món bloggero, entro per un porta i quan no m'he n'adono ja estic a l'altre banda del món... gràcies, la culpa és teva

Kali

Anònim ha dit...

És una pena que de vegades tinguem boletes-tresors entre les mans i no sapiguem fer-les votar entre dos...i rebotin de manera que no es poden agafar...un petó per la veïna més bonica...
Na